Reklám
Reklám

A Volkswagen mesteri húzása: ez a termék jobban fogy, mint a Golf – és nem is AUTÓ

Tudod, mi lehet ez?
Reklám

Cél: növekedés és terjeszkedés

Dietmar Schulz, a VW Service Factory élelmiszeripari részlegének vezetője elmondta, hogy egyelőre tesztértékesítés zajlik néhány régióban, de az eredmények annyira biztatóak, hogy a vállalat bővítésre készül.

„Nagyon jól alakul. Folytatjuk a terjeszkedést, és szeretnénk, ha termékeink minél több német üzlet polcaira kerülnének” – mondta Schulz.

Magyarországon azonban ezt a különlegességet egyelőre még nem lehet megvásárolni.


Egy kolbász, amely 1973 óta hagyomány

A Volkswagen 1973 óta gyártja a Currywurstot. Az évek során a dolgozók körében kultikus státuszt vívott ki, sokak számára pedig a német óriásvállalat „emberi arcát” jelképezi. Érdekesség, hogy a kolbásznak még saját cikkszáma is van – akárcsak az eredeti VW alkatrészeknek.

Amikor az elektromos és hagyományos autók eladásai is stagnálnak, ez az ikonikus kolbász az, ami széles közönséget tudott megszólítani. A VW Currywurst így játékosan bizonyítja: a Volkswagen még mindig tud olyasmit kínálni, amit az emberek valóban akarnak – még ha ezúttal nem is a Golf, a Passat vagy más autó, hanem egy ízletes kolbász.

Forrás: Autoviny
Reklám

Hasonló cikkek