A Volkswagen mesteri húzása: ez a termék jobban fogy, mint a Golf – és nem is AUTÓ
Cél: növekedés és terjeszkedés
Dietmar Schulz, a VW Service Factory élelmiszeripari részlegének vezetője elmondta, hogy egyelőre tesztértékesítés zajlik néhány régióban, de az eredmények annyira biztatóak, hogy a vállalat bővítésre készül.
„Nagyon jól alakul. Folytatjuk a terjeszkedést, és szeretnénk, ha termékeink minél több német üzlet polcaira kerülnének” – mondta Schulz.
Magyarországon azonban ezt a különlegességet egyelőre még nem lehet megvásárolni.
Egy kolbász, amely 1973 óta hagyomány
A Volkswagen 1973 óta gyártja a Currywurstot. Az évek során a dolgozók körében kultikus státuszt vívott ki, sokak számára pedig a német óriásvállalat „emberi arcát” jelképezi. Érdekesség, hogy a kolbásznak még saját cikkszáma is van – akárcsak az eredeti VW alkatrészeknek.
Amikor az elektromos és hagyományos autók eladásai is stagnálnak, ez az ikonikus kolbász az, ami széles közönséget tudott megszólítani. A VW Currywurst így játékosan bizonyítja: a Volkswagen még mindig tud olyasmit kínálni, amit az emberek valóban akarnak – még ha ezúttal nem is a Golf, a Passat vagy más autó, hanem egy ízletes kolbász.
Forrás: Autoviny




















