Egy szakértő felfedte a Coca-Cola logóban rejtett üzenetet, amelyet eddig az emberek nem vettek észre

Bár a Coca-Cola logója első ránézésre egyszerűnek tűnik, Lau egy érdekes részletre hívja fel a figyelmet: a „Coca” szó második „C” betűjére.. Ez a megnyújtott betű állítólag mosolyt szimbolizál, ezzel tudat alatt kifejezve a márka fő üzenetét: az örömöt és a boldogságot.
„Ezt a finom utalást a legtöbb ember talán nem is veszi észre, de tudat alatt pozitív kapcsolatot teremt a márkával a fogyasztók fejében” – teszi hozzá a szakértő.
A világhírű logó először 1969-ben jelent meg. A Coca-Cola nevet eredetileg a márka egyik első reklámkészítője, Frank Mason Robinson javasolta. A logó piros keretben jelent meg, a Coca-Cola feliratot jellegzetes betűtípussal írták, és fehér hullámvonallal aláhúzták – ez az úgynevezett „dinamikus szalag” (Dynamic Ribbon Device), írja a Mirror napilap.
