Reklám
Reklám

Kína szigorított az influenszerekkel kapcsolatban. EZEKRŐL a témákról csak egy feltétel mellett beszélhetnek nyilvánosan

Elfogadnád, ha hasonló intézkedést vezetnének be Magyarországon is?
Reklám

A CAC egyúttal előírta, hogy a tartalomkészítőknek jelezniük kell, ha az anyaguk tanulmányokon, jelentéseken alapul, vagy ha mesterséges intelligencia által generált, dramatizált elemeket tartalmaz. A platformoknak emellett felvilágosító szerepet is kell vállalniuk a felhasználók irányában, hogy tudatosítsák bennük a felelősségüket a tartalmak közzététele és megosztása során.

A törvény megtiltja az online reklámot egészségügyi szolgáltatások, étrend-kiegészítők és funkcionális élelmiszerek esetében, mivel ezek gyakran áloktatási tartalomnak álcázott rejtett hirdetések formájában jelennek meg. A platformoknak ezért szigorítaniuk kell az ellenőrzési mechanizmusokat, hogy megakadályozzák a hamis állítások és félrevezető tanácsok terjedését az olyan területeken, amelyek közvetlenül befolyásolják a közjó állapotát.

A törvény végrehajtása illik abba a sorozatba, amelyet Kína indított az álhírek és online csalások elleni országos kampányai során. A hatóságok szerint a cél egy „tiszta és megbízható online környezet” megteremtése, ahol a nyilvános információk pontosak és felelősségteljesen kerülnek megosztásra.

Forrás: India Times
Reklám

Hasonló cikkek