A titok az autókhoz adott gyári kerékkulcs mögött, amiről kevesen tudnak

És pontosan itt van a kutya elásva, hiszen ez valójában nem is olyan nagy erő, és ahhoz, hogy ezt elérd, egy átlagos sofőrnek elég két kézzel, erősen meghúznia a csavart vagy az anyát a gyári kerékkulccsal.
Mindegyik gyári kerékkulcs titka abban rejlik, hogy a gyártók előre mindent kigondoltak, és meghatározott hosszúságúra készítették, hogy amikor kézzel húzod meg a csavarokat, a nyomaték nagyjából megegyezzen a műszaki leírásban megadott értékkel.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy semmilyen cső vagy más hosszabbító használata nem megengedett, mivel ez a menetes kötések sérüléséhez vezethet, és annak minden következményével járhat. Tehát, csak a gyári kerékkulcsot használd, és semmilyen rásegítőt. Vagy használj nyomatékkulcsot, ha különösen precízen szeretnéd karbantartani a saját járművedet.
