Az egyetlen prototípus megsemmisült. A jövő vontatója 1966-ból, ami megváltoztatta volna a kamionok történelmét
 
            		Mit szólsz hozzá, kár érte?
Reklám
                                            
                                            
                                            
                                        A legnagyobb eltérés azonban a hajtóműben volt. A dugattyús motort egy GT-309 gázturbina váltotta fel, amelynek a kifejlesztésén kerek 15 évig dolgozott a General Motors. A teljesítménye 280 lóerő volt és 1 186 Nm nyomatékkal rendelkezett. A 35 000 fordulat/perc üzemi fordulatszámot 4000 fordulat/perc fordulatszámra redukálták át, és ezt egy speciális adapteren és tengelykapcsolón keresztül vezették a hatsebességes automatikus sebességváltóhoz. Ezt aztán már csak többé-kevésbé a klasszikus dolgok követték.  Forrás: Autobazar
Forrás: Autobazar
 Forrás: Autobazar
Forrás: Autobazar 
        
      



















