Egy szakértő felfedte a Coca-Cola logóban rejtett üzenetet, amelyet eddig az emberek nem vettek észre

Ez az információ éppen akkor látott napvilágot, amikor a Coca-Cola bejelentette, hogy megváltoztatja ikonikus receptjét.
„Innovációs programunk részeként ősszel új terméket vezetünk be az Egyesült Államokban, amely amerikai nádcukorból készül, ezzel bővítve a Coca-Cola márkanév alatt forgalmazott italok portfólióját” – áll a vállalat sajtóközleményében.
Az NBC News jelentése szerint az Egyesült Államokban a Coca-Cola-t általában kukoricaszirupmal édesítik, míg Mexikóban és több európai országban nádcukrot használnak – és éppen ez lesz a felhasználva az új amerikai változatban.
Bár ezt a változást egyesek üdvözlik, az iparág szakértői arra figyelmeztetnek, hogy az Egyesült Államokban értékesített receptúra megváltoztatása jelentős módosításokat igényelne a beszállítói láncokban.
„Az amerikai élelmiszer- és italipar a múltban a kukoricaszirupot kezdte el használni, mert olcsóbb volt, mint a cukor” – mondta Ron Sterk, az élelmiszer-alapanyagokkal foglalkozó SOSland Publishing senior szerkesztője a Reutersnek adott interjúban.
Bármi is legyen a recept, egy dolog biztos: a Coca-Cola ikonikus logója egyhamar nem fog megváltozni.
