Reklám
Reklám

Hogyan néznek ki a Kinder csokik csomagolásán látható fiúk ? Szimpatikus férfiak lettek belőlük

Hosszú évtizedeken át a népszerű Kinder csokoládék csomagolásán voltak láthatók. Hogyan néznek ki most?
Günter Euringer mindössze tízéves volt, amikor az olasz tulajdonú Kinder cég szerződtette őt egyik legkeresettebb termékének reklámjához. A fiú 1973-tól egészen 2005-ig, azaz 32 évig volt a csokoládémárka reklámarca, ez idő alatt pedig sokat változtattak a külsején az aktuális trendekhez igazodva. Euringer haját többször rövidítették, és új füleket is kapott, mert az eredeti fotón ezek nem látszódtak – derül ki a 2005-ben megjelent Das Kind der Schokolade című könyvből, melyben a férfi lerántotta a leplet kilétéről.
Reklám
Reklám
Forrás: Viralne
Reklám