Reklám
Reklám

Miért van az ikonikus ADIDAS logójában 3 sáv? Így kezdődött az egész

Tudtad, hogy ez valójában így volt?
Reklám

Az Adidas blogja szerint ezeknek a „jellegzetes sávoknak” saját történetük van – jelentésük azonban nem numerológián vagy rejtett üzeneten alapul.

„Az első adidas cipőpárra a három sáv úgy került fel, hogy Dassler különféle verziókat és sávszámokat tesztelt. Rájött, hogy éppen a három volt az, amely a fényképeken a legjobban látszott – ami fontos volt egy új sportmárka számára, amely szerette volna megvetni a lábát,” mondja a márka.

„Úgy tűnik, működött is, hiszen a három sáv a mai napig világszerte ismert védjegye az Adidasnak.”

Egészen 1972-ig az Adidas kizárólag cipőket gyártott – ekkor azonban kibővítette kínálatát ruházati termékekkel is, és ezzel együtt új logó is született.

A Trefoil (háromlevelű) logót az Adidas tervezői és vezetői álmodták meg, amelyet a három levél formája inspirált. Természetesen a levelek között a jól ismert három sáv is végigfut.

Ez a logó 1972-től minden Adidas ruházaton megjelent, majd 1976-tól a cipőkön is – egészen 2000-ig, amikor kizárólag az Adidas Originals termékvonal termékein kezdték el használni.

Forrás: Unilad
Reklám

Hasonló cikkek