Reklám
Reklám

Nem riasztotta el az 5 126 elutasítás – ma vagyona 14 milliárd dollárt ér, és találmányai mindenhol körülvesznek minket

5 126-szer hallotta a „nem” szót. Ma milliárdjai vannak, és mindannyian használjuk az ötleteit.
Reklám

Az első siker Japánban

Miután Európában mindenki visszautasította, Japán felé fordult,
ahol a technológiáját lelkesen fogadták. Licencelte találmányát, és a bevételből pedig saját gyártásba kezdett.

1993-ban megalapította a Dyson Ltd. társaságot, és piacra dobta a DC01 modellt – az első zsák nélküli porszívót átlátszó tartállyal és állandó szívóerővel. Azonnali siker volt.

A porszívótól a világmárkáig

Dyson nem állt meg egyetlen terméknél. Később kézszárítókat, ventilátorokat, légtisztítókat és hajápolási eszközöket is piacra dobott. Minden termék egy konkrét problémát oldott meg, és egyben design tárgy lett.

A feltalálóból, akit ezrek utasítottak el, milliárdos lett, akinek cége ma irányt mutat a technológiai világban. Története bizonyítja, hogy a kitartás és a saját ötletbe vetett hit képes megváltoztatni az egész piacot.

Forrás: Linkedin
Reklám

Hasonló cikkek