Sokkoló kép mutatja, hogyan nézett ki a műtét előtt az a nő, aki 250 ezer fontot költött arra, hogy Barbie-vá váljon

Az Instagramon 98 900-an, az X-en 156 700-an követik, az OnlyFans felületén pedig a kiemelt alkotók 0,47 százalékába tartozik saját elmondása szerint.
A felnőtt tartalomkészítőként is ismert Alicia megalapította a Be A Bimbo nevű ruhamárkát, és magát a „bimbo-mozgalom” alapítójának tartja.
Azt vallja, hogy teljesen meg kellett változtatnia a korábbi énjét, hogy valóra váltsa álmát. „Mindig is vonzott a szélsőség, szerettem volna bimbónak kinézni. Sokan őrültnek tartanak, de nem bánom meg a műtéteket. Sőt, szeretném még nagyobbra a melleimet.”
Alicia szerint célja, hogy minél „műanyagabbnak” tűnjön, és más nőknek is inspirációt adjon.
Úgy gondolja, soha nem fog leállni a műtétekkel, mert ezek szerves részei lettek az életének. Szerinte a bimbók nem öregszenek, csak egyre műanyagabbak lesznek.
